LEGO® MINDSTORMS® EV3 Training

LEGO Education Academy

Cursusdoelen


Image

De trainingen die wij geven zijn niet alleen speels en pakkend maar geven leerkrachten daarnaast het vertrouwen om de training te verlaten met het gevoel, "Ik kan dit. Ik kan dit toepassen in mijn lesgeven."

De training zorgt ervoor dat leerkrachten in staat zijn:

  • LEGO® Education oplossingen implementeren en gebruiken in dagelijks lesgeven
  • Het gebruik van de materialen afstemmen aan curriculum standaarden
  • Lesplannen maken op basis van onze 4C aanpak.
  • Begrijpen hoe LEGO Education hulpmiddelen het leerproces van leerlingen faciliteren

Een volledige dag training bestaat uit onderstaande sleutelelementen:

  • Hands-on al in de eerste 10 minuten
  • Twee derde van de cursus bestaat uit hands-on activiteiten
  • Een derde van de cursus bestaat uit presentaties en discussie
  • Cursusopdrachten zijn relevant voor het curriculum
  • Lesplanning
  • 7 uur training, inclusief pauzes
 

Beschikbare LEGO MINDSTORMS Education EV3 Cursussen (45544)


Selecteer de focus waarin u geïnteresseerd bent om de cursusdetails te zien:


 

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Introductie


Onder leiding van een gecertificeerde LEGO Education Academy Trainer bereid je je in deze cursus voor op het onderwijzen van techniek met behulp van LEGO MINDSTORMS Education EV3. Je ervaart hoe je pakkende, hands-on lessen kunt faciliteren die je leerlingen ondersteunen bij zowel het behalen van de leerdoelen als bij het ontwikkelen van 21e-eeuwse vaardigheden zoals creativiteit, kritisch denken en probleemoplossen in een samenwerkingsgerichte omgeving.

Maak jezelf vertrouwd met de beginselen van LEGO MINDSTORMS Education EV3 hardware, software en lesactiviteiten. Bouw je eerste robot, begin met programmeren en los problemen op met techniek-vaardigheden, aan de hand van dezelfde aanpak en hulpmiddelen die je kunt gebruiken om je leerlingen wegwijs te maken met techniek en EV3.

De cursus wordt gefaciliteerd door middel van leuke en pakkende trianingservaringen die je een fundamentele introductie van de aanpak van leren van LEGO Education en wat we bedoelen met "Learning through Play". elke activiteit wordt opgevolgd door reflectie en discussie over methodiek, leergebieden, toepassing en differentiatie in je klas.

Om je te helpen te slagen zullen we tijd en ondersteuning bieden om je eerste lessen met dit lesmateriaal en deze aanpak te plannen. Aan het eind van de cursus ben je volledig voorbereid om succesvol LEGO MINDSTORMS Education EV3 in je klas te implementeren.

Leerdoelen:

  • Begrijpen hoe je technieklessen kunt geven met LEGO MINDSTORMS Education EV3
  • Vol vertrouwen kunnen werken met de hardware, software en curriculumhulpmiddelen
  • Hands-on ervaring opdoen door het doen van pakkende activiteiten vanuit het perspectief van de leerling
  • Vertrouwd raken met  koppeling van de materialen aan het curriculum
  • De LEGO Education aanpak van  leren ervaren
  • Ideeën opdoen voor het faciliteren van  aanmoedigende hands-on lesson die je leerlingen ondersteunen bij het opdoen en verbeteren van 21e-eeuwse vaardigheden
  • Effectieve technieken ontwikkelen om LEGO MINDSTORMS Education EV3 in de klas te implementeren, inclusief lesplanning en klassenmanagement
Image

Python programmeren voor LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 


Onder leiding van een gecertificeerde LEGO Education Academy Trainer helpt dit eendaagse programma leraren om de kracht van programmeren met Python met de LEGO MINDSTORMS Education EV3 te ontketenen. Python is de beste programmeertaal voor beginners om Machine Learning (ML) vaardigheden te leren. Dit kan als een uitstekende basis dienen voor studenten die ML- en Artificial Intelligence (AI) -concepten verder willen verkennen.

Leer hoe het toevoegen van Python-programmeertaal aan LEGO MINDSTORMS Education EV3-hardware vaardigheden ontwikkeld die onmisbaar zijn voor je studenten bij hun verdere carrière. Je zult onze unit-lesplannen in Real World Vehicles en Computer-Integrated Manufacturing verkennen om studenten verder in contact te brengen met waar Machine Learning over gaat.

De cursus wordt gefaciliteerd door leuke en boeiende activiteiten die je een fundamenteel inzicht geven in de LEGO Education manier van leren en wat we bedoelen met spelend leren. Na het voltooien van de sessie zul je vol zelfvertrouwen leuke, dynamische en praktische lessen kunnen geven met EV3 Mindstorms met Python.

Leerdoelen:

  • Leer hoe je Python kunt onderwijzen met LEGO MINDSTORMS Education EV3
  • Voel je zelfverzekerd met behulp van de hardware, software en curriculummaterialen
  • Doe praktijkervaring op door te werken aan boeiende activiteiten vanuit een studentperspectief
  • Raak vertrouwd met de leerstofrelevantie van de materialen
  • Neem deel aan de LEGO Education manier van leren
  • Doe ideeën op voor het stimuleren van hands-on lessen, die je studenten zullen helpen bij het opdoen en het verbeteren van hun 21st century skills
  • Ontwikkel effectieve technieken om LEGO MINDSTORMS Education EV3 in de klas te implementeren, inclusief lesplanning en klassenmanagement
Image

Voor wie is deze training bedoeld:

  • Docenten van middelbare scholen, beroeps / technische scholen en universiteiten.
  • Leraren met ervaring met tekstgebaseerd programmeren. De cursus wordt NIET aanbevolen voor deelnemers zonder programmeerervaring.

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Competitie focus met Space Challenge (45544 en 45570)


Onder leiding van een gecertificeerde LEGO Education Academy Trainer, bouwt deze cursus voort op je voorkennis en ervaring en geeft inzicht in hoe je de LEGO MINDSTORMS Education EV3 kunt inzetten om techniek- en robotica-les te geven en hoe je je voorbereiden op programma's zoals FIRST® LEGO® League. Moedig je studenten aan om een ​​robot te bouwen en te programmeren om ze te ondersteunen tijdens een missie naar Mars. Het leren van basis en geavanceerde roboticatechnieken zal ze tegelijkertijd perfect voorbereiden op wedstrijden.

Of je nu een spannende robotica-club wilt runnen, robotica in je klas wilt onderwijzen, een team voor een robotica-programma wilt starten of alles wilt doen, deze cursus helpt je op weg. Je zult leren hoe robotica-programma's en competities (van school tot internationaal niveau) zoals FIRST LEGO League de interesses van je studenten in robotica en techniek kunnen wekken, en hoe je je eigen team kunt coachen. Deze cursus is gebaseerd op de Space Challenge aangezien deze hetzelfde is opgezet als grote internationale robotica-programma's en wedstrijden, en uitgebreide hulpmiddelen biedt voor robotica en technieklessen.

Net als de EV3-introductie wordt deze cursus gefaciliteerd door leuke en motiverende activiteiten. Ervaar inspirerende missies uit het EV3 Space Challenge Curriculum vanuit een studentperspectief met voldoende tijd om te reflecteren en meer te bespreken over leerbenaderingen, leergebieden, tips en trucs, toepassing en differentiatie in je klas en team. Krijg ideeën voor het faciliteren van boeiende, praktische lessen die uw studenten ondersteunen om zowel leerdoelen te bereiken als hun 21st century skills te vergroten.

Om je zelfverzekerd en goed voorbereid aan de gang laten te gaan, zullen we met behulp van dit lesmateriaal en deze manier van leren tijd en begeleiding bieden bij het plannen van je eerste robotlessen of bij het voor te bereiden op het coachen van je eerste team. Aan het einde van de cursus ben je volledig voorbereid om LEGO MINDSTORMS Education EV3 in je robotica-les te implementeren en je team te coachen in een robotica-programma.

Leerdoelen:

  • Leer hoe je kunt deelnemen aan robotica-programma's en robotica kunt onderwijzen met behulp van LEGO MINDSTORMS Education EV3 met de Space Challenge
  • Voel je zelfverzekerd met behulp van de hardware, software en curriculummaterialen voor robotica-programma's en wedstrijden
  • Doe praktijkervaring op door te werken aan boeiende activiteiten vanuit een studentperspectief
  • Raak vertrouwd met hoe de materialen zich verhouden tot de curriculumvereisten
  • Neem deel aan de LEGO Education manier van leren
  • Doe ideeën op voor het stimuleren van hands-on lessen, die je studenten zullen helpen bij het opdoen en het verbeteren van hun 21st century skills
  • Raak vertrouwd met programma's zoals FIRST LEGO League en coach je eigen team
  • Ontwikkel effectieve technieken om LEGO MINDSTORMS Education EV3 in de klas en voor een robotica-team te implementeren, inclusief lesplanning, voorbereiding op programma's, management en tips en trucs
Image

Vereisten vooraf:

  • Voltooide EV3 introductiecursus
  • LEGO MINDSTORMS Education EV3 Lab (Windows / Mac OS) vereist.
  • LEGO MINDSTORMS Education EV3 Space Challenge Set (45570) vereist